Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrhy na zlepšení v chodu profesionálního sportovního klubu
Formánek, Radek ; Ing.Michal Šmerda (oponent) ; Krejčíř, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje současnou ekonomickou situaci hokejového klubu HC Kometa Brno, a.s., včetně analýzy motivů a podmínek pro sponzorování klubu. Hlavním cílem této práce bylo vytvoření teoretického popisu problematiky marketingu (resp. marketingového mixu), návrhů na zlepšení v chodu hokejového klubu, finanční analýzy a možností sponzoringu a následně jejich praktické využití.
Marketing NHL v letech 2005-2015
Kadeřábek, Jan ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Šesták, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na marketing Národní hokejové ligy (NHL) v rozmezí let 2005 až 2015. Tato kanadsko-americká soutěž vznikla v roce 1917 a dnes se jedná o nejstarší a nejslavnější hokejovou ligu na světě. Cílem práce je popsat, jaký vliv má marketing na chod NHL. Studie časově začíná rokem 2005, kdy byla kvůli neshodám mezi hráči a majiteli klubů zrušena celá sezona. S odstupem času jde o rozhodující obrat v historii NHL, protože výluka přinesla zavedení platového stropu, čímž se liga nesmírně vyrovnala, jelikož všechny týmy mohou za hráče utratit pouze určitou sumu peněz. Hlavní pozornost jsem zaměřil na jednotlivé marketingové aktivity soutěže - televizní vysílání, venkovní zápasy, sponzory, Utkání hvězd, výluky, platový strop a příjmy. Značný prostor věnuji i srovnání NHL s nejvýznamnějšími ligami na severoamerickém sportovním trhu. Výsledkem práce je zjištění, že vedení ligy využívá marketing a jeho nástroje v široké míře, díky čemuž NHL získává nové fanoušky a navazuje spolupráci s významnými sponzory. Práce je zakončena nastíněním pravděpodobného budoucího vývoje National Hockey League. Roční příjmy soutěže by do pár let měly atakovat hranici čtyř a půl miliard dolarů. Stejně tak se dá očekávat, že se hokejová liga rozroste o nové kluby v Las Vegas a Quebecu.
Návrh sponzorských balíčků pro partnery tenisových juniorů v ČR
Bouček, Dominik ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Kočíb, Tomáš (oponent)
Název: Návrh sponzorských balíčků pro partnery tenisových juniorů v ČR Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je navržení několika sponzorských balíčků tak, aby se sponzoři zabývali danou problematikou a případně na ně byli ochotni přistoupit. Metody: V práci byly využity kvalitativní metody sběru dat. Jednalo se především o polostrukturované rozhovory se zástupci společností Wilson, Yonex a Babolat. Dále se jednalo o rozhovory s juniorskými tenisovými hráči. Výsledky: Na základě provedených rozhovorů bylo zjištěno, že společnosti nemají příliš prostoru k manévrování, co se sponzoringu juniorů týče. Přesto je možné, že v příští sezóně přihlédnou k nově vytvořeným sponzorským balíčkům. Klíčová slova: Tenis, sponzoring, marketing, finance
Návrhy na zlepšení v chodu profesionálního sportovního klubu
Formánek, Radek ; Ing.Michal Šmerda (oponent) ; Krejčíř, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje současnou ekonomickou situaci hokejového klubu HC Kometa Brno, a.s., včetně analýzy motivů a podmínek pro sponzorování klubu. Hlavním cílem této práce bylo vytvoření teoretického popisu problematiky marketingu (resp. marketingového mixu), návrhů na zlepšení v chodu hokejového klubu, finanční analýzy a možností sponzoringu a následně jejich praktické využití.
Marketing NHL v letech 2005-2015
Kadeřábek, Jan ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Šesták, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na marketing Národní hokejové ligy (NHL) v rozmezí let 2005 až 2015. Tato kanadsko-americká soutěž vznikla v roce 1917 a dnes se jedná o nejstarší a nejslavnější hokejovou ligu na světě. Cílem práce je popsat, jaký vliv má marketing na chod NHL. Studie časově začíná rokem 2005, kdy byla kvůli neshodám mezi hráči a majiteli klubů zrušena celá sezona. S odstupem času jde o rozhodující obrat v historii NHL, protože výluka přinesla zavedení platového stropu, čímž se liga nesmírně vyrovnala, jelikož všechny týmy mohou za hráče utratit pouze určitou sumu peněz. Hlavní pozornost jsem zaměřil na jednotlivé marketingové aktivity soutěže - televizní vysílání, venkovní zápasy, sponzory, Utkání hvězd, výluky, platový strop a příjmy. Značný prostor věnuji i srovnání NHL s nejvýznamnějšími ligami na severoamerickém sportovním trhu. Výsledkem práce je zjištění, že vedení ligy využívá marketing a jeho nástroje v široké míře, díky čemuž NHL získává nové fanoušky a navazuje spolupráci s významnými sponzory. Práce je zakončena nastíněním pravděpodobného budoucího vývoje National Hockey League. Roční příjmy soutěže by do pár let měly atakovat hranici čtyř a půl miliard dolarů. Stejně tak se dá očekávat, že se hokejová liga rozroste o nové kluby v Las Vegas a Quebecu.
Možnosti získávání finančních prostředků na provoz a rozvoj veřejné základní umělecké školy
Hrubá, Simona ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Kitzberger, Jindřich (oponent)
4 NÁZEV: Možnosti získávání finančních prostředků na provoz a rozvoj veřejné základní umělecké školy AUTOR: Simona Hrubá KATEDRA (ÚSTAV) Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: Ing. Petr Svoboda, Ph.D. ABSTRAKT: Tato bakalářská práce má za cíl analýzu možností získávání finančních prostředků na provoz a rozvoj veřejné základní umělecké školy. Podrobněji se zabývá tím, jaká je podpora těchto škol zřizovateli, zda provozují doplňkovou činnost, jestli byly nuceny ke zvyšování úplaty za vzdělávání, zda mají sponzory, byly jim poskytnuty dary či při škole funguje občanské sdružení. Dále pak do jaké míry je vedení škol informováno o možnostech čerpání dotací z vypsaných dotačních titulů MŠMT, územně správních celků či EU. Teoretická část popisuje tyto možnosti z obecných hledisek. Ve výzkumné části se pak analyzuje dotazníkové šetření v okruhu veřejných základních škol v ČR, v těchto sledovaných oblastech financování. KLÍČOVÁ SLOVA: Finanční zdroje, veřejné základní umělecké školy, provozní náklady, zřizovatel, příspěvek na provoz, doplňková činnost, úplata za vzdělávání, sponzoři, dary, občanské sdružení, dotace, granty, MŠMT, programy EU
Marketingová komunikace fotbalového klubu Bohemians 1905
VOBRUBA, Lukáš
Cílem této diplomové práce je v prvé řadě analyzovat současný stav marketingové komunikace ve fotbalovém klubu Bohemians Praha 1905. Dalším cílem je navrhnout případná zlepšení v oblasti marketingové komunikace, které by klubu pomohli ještě k lepší práci se zainteresovanými skupinami.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.